
«Գեղամա Մեդիա Հոլդինգ» ՍՊԸ հեղինակազորված մեդիա կազմակերպություն է: «Գեղամա Մեդիա Հոլդինգ» ՍՊԸ-ն Գեղարքունիքի մարզում մինչև 2011թ-ը գործող երեք հեռուստաընկերությունների հիմնադրած ընկերություն է: Ընկարության տեսալսողական ծրագրերն են՝ վերգետնյա հեռարձակող «Գեղամա» Գեղարքունիքի մարզային հեռուստաընկերություն և մեդիաարտադրող «ՍևանՏիՎի1» (ԷսՏիՎի1) հեռուստաընկերություն, որի արտադրությունը հեռարձակվում է Գեղամա հեռուստաընկերության եթերում: «ՍևանՏիՎի1» (ԷսՏիՎի1, STV1) հեռուստաընկերությունը որպես հեռարձակող գործել է 2001թ-ից 2011 թ-ը՝ «Գ. Ա. Լ. և ընկերներ» ՍՊԸ-ի, իսկ 2011թ-ից՝ «Գեղամա Մեդիա Հոլդինգ» ՍՊԸ իրավաբանական հենքի ներքո, որպես հեղինակազորված հեռուստածրագիր: «ԷսՏիՎի1» հեռուստաընկերությունը եղել է Սևանի տարածաշրջանում գործող տարածքային հեռուստաընկերություն, որ 2010 թ-ից՝ «Գեղամա Մեդիա Հոլդինգ» ՍՊԸ «Գեղամա» Գեղարքունիքի մարզային հեռուստաընկերության հիմնադրման և գործելու օրվանից, համարվում է տեսալսողական ծրագրեր հեռարձակող, լիցենզավորված «Գեղամա» ՀԸ-ի եթերը հաղորդումներով ապահովող տեսալսողական մեդիա արտադրող հեռուստաընկերություն (http://tvradio.am/type/heghinakazorum/):
Հեռուստաընկերության նպատակը․
Այո, հեռուստաընկերության նպատակը, անշուշտ, կարող է ներառել համայնքի զարգացումը: Հեռուստատեսությունը, որպես հաղորդակցության հզոր միջոց, վճռորոշ դեր է խաղում սոցիալական դինամիկայի, մշակութային նորմերի և համայնքային համախմբվածության վրա ազդելու գործում: Ահա թե ինչպես կարող է հեռուստաընկերությունը նպաստել համայնքի զարգացմանը.
1. *Տեղեկացնել և կրթել*. հեռուստաընկերությունները կարող են համայնքին տեղեկացնել տեղական խնդիրների, իրադարձությունների և հնարավորությունների մասին: Նրանք կարող են կրթել հեռուստադիտողներին այնպիսի կարևոր թեմաների շուրջ, ինչպիսիք են առողջությունը, կրթությունը, քաղաքացիական ներգրավվածությունը և շրջակա միջավայրի կայունությունը:
2. *Մշակութային իրազեկման խթանում*. հեռուստաընկերությունները կարող են տոնել տեղական մշակույթը, ավանդույթները և բազմազանությունը ծրագրերի միջոցով, որոնք ընդգծում են տեղական արվեստը, երաժշտությունը, խոհանոցը և ժառանգությունը: Սա օգնում է պահպանել մշակութային ինքնությունը և խթանել մշակութային փոխանակումը համայնքում:
3. *Երկխոսության և բանավեճի խթանում*. հեռուստահաղորդումները կարող են ծառայել որպես հարթակ երկխոսության և բանավեճի համար համայնքային կարևորագույն խնդիրների շուրջ: Քննարկումներ, բանավեճեր և հարցազրույցներ կազմակերպելով համայնքի ղեկավարների, փորձագետների և բնակիչների հետ՝ հեռուստաընկերությունները կարող են զարգացնել տեղեկացված հանրային դիսկուրսը:
4. *Համայնքների հզորացում*. հեռուստաընկերությունները կարող են հզորացնել համայնքի անդամներին՝ ցուցադրելով հաջողված պատմություններ, կարևորելով համայնքային նախաձեռնությունները և տրամադրելով ռեսուրսներ և տեղեկատվություն, որոնք հնարավորություն են տալիս անհատներին դրական քայլեր ձեռնարկել իրենց կյանքում և համայնքներում:
5. *Սոցիալական կապիտալի ձևավորում*. հեռուստատեսային հաղորդումները կարող են օգնել ստեղծել սոցիալական կապիտալ՝ խթանելով սոցիալական կապերը, վստահությունը և փոխադարձությունը համայնքի անդամների միջև: Սա ուժեղացնում է համայնքային ցանցերը և ճկունությունը:
6. *Փոփոխությունների ջատագովություն*. հեռուստաընկերությունները կարող են պաշտպանել սոցիալական արդարությունը և համայնքի բարեկեցությունը՝ բարձրացնելով սոցիալական խնդիրների մասին իրազեկությունը, պաշտպանելով քաղաքականության փոփոխությունները և մոբիլիզացնելով համայնքի աջակցությունը դրական փոփոխությունների համար:
Ամփոփելով, հեռուստաընկերության նպատակն իսկապես կարող է ներառել համայնքի զարգացումը՝ ակտիվորեն ներգրավվելով և նպաստելով համայնքի սոցիալական, մշակութային և տնտեսական կառուցվածքին, որին ծառայում է: Այս նպատակն արդյունավետ իրականացնելով՝ հեռուստաընկերությունները կարող են առանցքային դեր խաղալ իրենց հեռուստադիտողների և համայնքների կյանքի ընդհանուր որակի և բարեկեցության բարձրացման գործում:
«Գեղամա Մեդիա Հոլդինգ» ՍՊԸ
Գեղամա հեռուստաընկերության խմբագրություն ©